Vi har oprettet en blog i projektet Landmandens Bundlinje NU!
LandboNords kampagne har fokus på at få de gode erfaringer LandboNord gjorde sig i Din Bundlinje NU! bredt ud til endnu flere landmænd
Det overordnede formål med kampagnen i LMO er at skabe bedre markøkonomi gennem fokus på bedre udbytteregistreringer hos svineproducenter med opfodring af egen avl
LRØ’s kampagne sætter både fokus på løft af landmandens bundlinje og på at skabe de forandringer på centret, der skal til for at samarbejde
Sønderjysk Landboforening forsætter linjen fra den landsdækkende Bundlinjemacthen i 2010. I 2011 gennemfører de SLF en Sønderjysk Bundlinjemacth med fire landmænd: Back to Black
Østdansk Landbrugsrådgivning benytter Bechmarking til at “slå hul” igennem og få talt med deres landmænd om hvordan landmanden ser han kan løfte sin bundlinjer
Vi har demonstreret hvordan man opnår ejerskab hos rådgivere til ny viden og praksis
Vi har demonstreret hvordan ny viden og praksis kan formidles til landmænd
Dagens formål er at udarbejde et fælles bud på hvad er effekt? hvornår kan vi sige at der er effekt af rådgivningen? og hvordan kan vi måle effekten?
'Sådan gik det ... i 2011' - i projektet Landmandens Bundlinje NU!
Bl.a. udarbejdelse af leveranceplan i projektet Landmandens Bundlinje NU! 2011
Bl.a. udarbejdelse af leveranceplan i Landmandens Bundlinje NU! 2011
Deltagere: LRØ, SLF og ØLR i projektet Landmandens Bundlinje NU! 2011
Leverance- og forventningsafstemningsmøde vedr. support til økonomistyring
Hjemmeside på www.dlbr.dk/produkter
Fra projekt til forretning - løft bundlinjen hos landmænd og virksomhed - 18. maj 2011
Udarbejdelse af endelig leveranceplan og plan for effektmåling internt/eksternt samt køreplan for de næste par måneder
Møde vedrørende etablering af læringsgrupper Landmandens Bundlinje NU!
Udarbejdelse af kampagneplan i Landmandens Bundlinje NU!